Menu
Your Cart

Πολιτική καταστήματος

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο κάθε πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την αρχική του παραγγελία. Το δικαίωμα υπαναχώρησης πρέπει να γίνει στο χρονικό διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από τη σύναψη της παραγγελίας και μπορεί να γίνει χωρίς καμμιά επιβάρυνση μόνο με γραπτή ειδοποίηση/αποστολή mail προς την εταιρεία διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος Miterastore.gr. Η εταιρεία διαχείρισης του καταστήματος  Miterastore.gr είναι υποχρεωμένη γραπτώς/αποστολή mail να ενημερώσει για τη αποδοχή του αιτήματος υπαναχώρησης ή όχι και εν συνεχεία να αποδώσει το τίμημα στον πελάτη.

Η απόδοση των χρημάτων στον πελάτη γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό κατάστημα έλαβε τα χρήματα. Αν η είσπραξη των χρημάτων έχει γίνει μέσω μετρητών ή τραπεζικής κατάθεσης  τότε το κατάστημα θα επιστρέψει τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο. Αν η είσπραξη των χρημάτων έχει γίνει μέσω τραπεζικής κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής, άλλης) το κατάστημα λαμβάνοντας το αίτημα υπαναχώρησης και συμφωνώντας με αυτό ειδοποιεί την συνεργαζόμενη τράπεζα για ακύρωση της συναλλαγής και επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη. Η απόδοση των χρημάτων στον πελάτη γίνεται από την ίδια την τράπεζά του και με βάση την υπογραφείσα σύμβαση μεταξύ τους. Το κατάστημα δεν φέρει καμμιά ευθύνη για τον χρόνο, τρόπο ή ποσό απόδοσης των χρημάτων από την στιγμή ειδοποίησης της τράπεζας για αντιλογισμό και έπειτα.

Αν η παράδοση των προϊόντων έχει γίνει προς τον πελάτη τότε τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα ακριβώς στην κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης και με δεδομένο μόνο ότι ο πελάτης έχει εξοφλήσει τα έξοδα αποστολής από το κατάστημα προς αυτόν και τα έξοδα αποστολής από αυτόν προς το κατάστημα και κατόπιν δίνεται η εντολή για επιστροφή των χρημάτων.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Αν τα προϊόντα της παραγγελίας για τα οποία ο πελάτης υπαναχωρεί έχουν χρησιμοποιηθεί, χτυπηθεί ή έχει αλλοιωθεί η συσκευασία, το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής της υπαναχώρησης. Υπαναχώρηση σε προϊόντα όπως καλλυντικά, είδη περιποίησης, προαποστειρωμένα είδη, ειδικές παραγγελίες δεν γίνεται δεκτή. 

Πολιτική επιστροφών

Δεκτά γίνονται όλα τα προϊόντα φέρουν απόδειξη αγοράς ή κάρτα αλλαγής για διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Η χρέωση των μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη ενώ η χρέωση αποστολής νέου είδους επιβαρύνει το κατάστημα. Τα προϊόντα αλλάζονται στην τιμή την οποία έχουν αγοραστεί και μόνο αν βρίσκονται στην κατάσταση την οποία αγοράστηκαν. Προϊόντα με κατεστραμμένη συσκευασία, ελαττωματικά χωρίς προηγούμενη έγκριση από την εταιρεία, ειδικές παραγγελίες δεν επιστρέφονται.

Ο πελάτης παραλαμβάνοντας το προϊόν οφείλει να το ελέγξει για τυχόν φθορές, οι εξωτερικά σημάδια που αλλοιώνουν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Αν κάτι τέτοιο διαπιστωθεί τότε οφείλει να μην κάνει αποδεκτή την παραλαβή και να την επιστρέψει στην εταιρεία μεταφοράς ή να ειδοποιήσει γραπτώς/μέσω mail το κατάστημα σε διάστημα 7 ημερών. Αν με την παραλαβή οποιουδήποτε ελλαττωματικού προϊόντος δεν γίνει καμμιά από τις παραπάνω ενέργειες τότε το προϊόν θεωρείται ότι παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση και ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα αναφοράς του ως ελλαττωματικό και επιστροφής του.

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται με χρέωση του καταστήματος:

  • σε περιπτώσεις ελαττωματικού προϊόντος κατόπιν συμφωνίας και αποδοχής από το κατάστημα
  • σε περιπτώσεις λάθους παράδοσης στον αριθμό δεμάτων ή προϊόντων

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται με χρέωση του πελάτη

  • σε  περιπτώσεις αλλαγής προϊόντος λόγω προτίμησης ή αλλαγή επιλογής

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται πάντα με τον τρόπο που παρελήφθησαν είτε στο κατάστημα είτε μέσω της μεταφορικής εταιρείας.

Ελαττωματικά προϊόντα

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Miterastore.gr σε συνεργασία με όλες τις εταιρείες/εισαγωγείς προσφέρει εγγύηση στα προϊόντα που βρίσκονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ως και 2 έτη. Η εγγύηση προσφέρεται σε όλα τα μηχανικά μέρη και όχι σε υφάσματα η υποκατάστατα αυτών και διαρκεί έως και 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς και μετά.

Ελαττωματικό προϊόν θεωρείται όταν από την κατασκευή του ή μέσω της ορθής χρήσης παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, έχει κατεστραμμένη συσκευασία ή αλλοιωμένα χαρακτηριστικά. Ο πελάτης για οποιοδήποτε ελαττωματικό προϊόν οφείλει να ενημερώσει  το κατάστημα  έτσι ώστε να αναζητηθεί λύση σε συμφωνία με το κατάστημα με βάση τα παρακάτω βήματα:

  1. Παρουσίαση του προβλήματος μέσω τηλεφωνικής/mail επικοινωνίας και παρουσίασης φωτογραφιών.
  2. Προσπάθεια επίλυσής του από τον ίδιο τον πελάτη (πχ με την αποστολή ανταλλακτικού)
  3. Σε περίπτωσης μη επίλυσης του προβλήματος ο πελάτης στέλνει το προϊόν πίσω στο κατάστημα με χρέωση του καταστήματος με την μεταφορική με την οποία το παρέλαβε. Από την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα, το προϊόν ελέγχεται από εξουσιοδοτημένο τεχνικό και μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (μέγιστο 1 μήνα) επισκευάζεται ή αν δεν είναι δυνατή η επισκευή του αντικαθίσταται με το ίδιο.
  4. Αν για κάποιο λόγο το προϊόν δεν υπάρχει διαθέσιμο ή έχει εξαντληθεί και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με το ίδιο τότε αντικαθίσταται με άλλο προϊόν ίδιας αξίας.
  5. Σε περιπτώσεις που ο πελάτης για οποιαδήποτε λόγο, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς το κατάστημα αργήσει ή δεν στείλει το ελαττωματικό προϊόν εντός 15 ημερών από την ανακοίνωση του προβλήματος τότε χάνει κάθε δικαίωμα διεκδίκησης επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος
  6. Επιστροφή χρημάτων ελαττωματικού προϊόντος γίνονται μόνο σε περιπτώσεις που το ελαττωματικό ανακοινωθεί στο κατάστημα εντός 15 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  7.   Αν το ελάττωμα του προϊόντος, με βάση εξουσιοδοτημένο τεχνικό, οφείλεται σε κακή χρήση ή σε ελλιπή φροντίδα τότε η επισκευή, μεταφορά ή τυχόν αντικατάσταση στου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη

Επίλυση διάφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το ηλεκτρονικό κατάστημα Miterastore.gr μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 


Για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης το site χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση αποδέχεστε τη χρήση cookies.